Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2008 09:24 - Денят, в който ще се сбъдне мечтата ти...
Автор: grafit4eto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 748 Коментари: 0 Гласове:
0



Подтикната от друг един постинг за мечтите реших да пусна и нещо мое насочено към тази тематика...

Денят в който ще се сбъдне мечтата ти...

Да ставаш всяка сутрин с идеята, че точно това е денят, в който ще се сбъдне мечтата ти, би било прекрасно, нали? Но ако не се сбъдне, какво правиш? Отчайваш се? Бориш се? Питаш се има ли смисъл? Или просто си лягаш с идеята, че утре е денят, в който ще се сбъдне мечтата ти?

А знаеш ли каква всъщност е тя? Мечтата ти? Моята мечта е да намеря друг, който да мечтае с мен. Друг, който го е страх от високо, но не го е страх да полети.  Друг, който в мислите си се докосва до звездите, който може да си представи, че ходи по луната или държи слънцето в ръка. Може би се чудиш защо ми е да мечтая за недостижимото... ами защото знам, че така винаги  ще има за какво да мечтая! Дали не ме е страх от това, че мечтите ми няма да се сбъднат... а ти от къде знаеш, че няма? Невъзможно?! Не е така... невъзможно е в твоя свят... в моя всичко е възможно. Мога да бъда принцеса, мога да бъда призрак, мога да бъда всичко което поискам, стига да затворя очи. Не било истина ли? Не е истина за теб, но защо това трябва да ми пречи да мечтая? Ако човек има смелостта да остави мечтите си да полетят, само тогава ще почувства мигновенното щастие. Какъв е смисъла да вярваме в думата „Невъзможно”, нали е просто една дума... и само нашите сърца и мисли, могат да я направят нещо повече от това и да и дадат силата да властва над нас. Аз няма да оставя „невъзможното” да ме победи, а ти? Достатъчно ли е въображението ти, за да не позовлиш на една дума, да окове мечтите ти? Ти сам решаваш... ти сам мечтаеш... ти сам избираш и сам даваш криле на волята си... и да знаеш, че не човека прави мечтите... а мечтите правят човека...



Тагове:   мечтата,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grafit4eto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16189
Постинги: 7
Коментари: 2
Гласове: 47
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930